Simple

jum ikuti cerite saya , maaf jike cerite sy tidak best =)

About Me

My photo
Hey ! its me ! intan Fitra , Owner Of Diz weird blog =D

Wednesday, December 11, 2013

Entering A New World.

Jam dah pukul 1.39am tapi mata macam liat je. haish. apa nak jadilah. da jadi habit la ni tido lewat-lewat. ishhh, tak bagus betol! 
by the way, assalamualaikum! 
bila mata tak dapat pejam, mulut tak mampu melontarkan kata-kata, banyak yang terpendam dihati. jadi hanya jari-jari yang mampu menari-nari atas keypad meluahkan apa yang terpendam selama ni. sedar tak sedar, 2013 is in his way to the end, pantas sangat masa berlalu n hey im just an exstudent now! macam tak percaya yang spm dah over. happy tu happy tapi sedih tuu tetap ada. you will know how it feel to accept that everyone is growing up n you might not be as close as before. in a few day more, i am going to turn 18. mungkin aku belum sesuai dengan usia tu. i always thought that i am just a little girl who will cry over a chocolate. but infact, im growing up. nak tak nak, aku kena redah.
takut. yeah, this word selalu menghantui aku. aku takut dengan dunia. takut untuk sebuah kehidupan. tapi aku sedar aku hanya manusia biasa and as long as Allah ada dengan aku, aku tahu aku selamat. 

bersyukur dengan apa yang ada. disitu, kau akan temui sebuah kebahagiaan. percaya cakap aku and kau tak akan menyesal. dont stop dreaming cause you will never know what is your aim if you never dream.
stay strong. keep on believing. everything gonna be alright.

got to go now. thanks for reading! ♡

No comments:

Post a Comment