Simple

jum ikuti cerite saya , maaf jike cerite sy tidak best =)

About Me

My photo
Hey ! its me ! intan Fitra , Owner Of Diz weird blog =D

Saturday, February 15, 2014

LIFE

Assalamualaikum and good morning guys. Hey hey hey, im back finally! Maaflah ye kalau ada yang tertunggu2. (Ada ke?)Aku bukanlah jenis yang suka sangat menaip ni. Aku hanya menaip bila aku rasa aku patut sahaja. So, harap korang xjemu lah ye tunggu aku update blog yang berhabuk nihhh. Hehe.

Act, tak ada apa sangat pun nak cerita. Cuma nak berkongsi pengalaman hidup aku sedikit sebanyak. Sebelum apa2, aku nak mohon maaf andai aku ada terkasar bahasa or menyentapkan korang naa. Sungguh, takdak niat aihh.

Aku sekarang tengah jaga kakak yang kena tahan dalam ward. Sbg seorg adik, dah jd tanggungjwab nak tlg dia time susah ni. Lau x, bila lagi kan? Spnjg tempoh aku kat spital ni, macam2 gelagat aihh aku dok perati. Dengan doktor, nurse, pesakit semua aku observe. Ada doktor yang cool and berdedikasi.(cewahhh). Tak kurang jugak yang jenis tak berapa nak berhati2. Main redah je. Kesian aku tengok patient dia, menangis kesakitan. Tambah pulak nurse yang tak pernah belajar nak senyum. Aissshh, memang nak marah la kan. Dahla org tengah sakit, pi tunjuk lagi muka buruk tuhh. Bertambah sakit lah jawabnya.
Pesakit pulak macam2 ragam. Dah name pun sakit kan, mestilah nak dilayan elok2 kan. Kesian kkdg tengok ada yg menangis2. So, aku apa lagi, acah2 kepochi lah pergi memujuk. Bukan nak berlagak baik tapi dah mmg tggungjwb saling mmbantu kan. Ada satu part yang hati aku mmg tersentuh. Air mata macam laju nak menitis. Ada sorg patient ni tak dapat dischrge sbb tak cukup duit nak bayar bill. Kesian sangat. Last2, badan kebajikan yang tolong bayarkan. Hmmm. Kalaulah aku kaya.

No comments:

Post a Comment